مقالات

بهترین لپ تاپ های هیبریدی بازار ایران (تیر 98)

بهترین لپ تاپ های هیبریدی بازار ایران (تیر 98)

لپ تاپ های هیبریدی انتخاب خوبی برای کارهای ساده و پیش پا افتاده روزمره هستند و این روزها با تنوع بسیار زیاد و قابلیت های گسترده ای در اختیار کاربران قرار گرفته اند. از سوی دیگر شاهد برندهای متنوعی در این سری از محصولات هستیم که با قیمت های مختلفی ارائه شده اند و در اختیار کاربران قرار گرفته اند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برترین لپ تاپ های هیبریدی بازار ایران بپردازیم و امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اچ پی مدل Spectre x360 13– D

اچ پی مدل Spectre x360 13– D

این لپ تاپ هیبریدی HP از طراحی بسیار زیبا، منحصربه فرد و جذاب بهره برده و در عین حال یک مدل بسیار پیشرفته به حساب می آید. بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم بوده و بسیار لوکس به نظر می آید. این لپ تاپ با پردازنده اینتل از سری Core i7 مدل 8565U بهره می برد، در نتیجه شاهد عملکرد بالایی از این لپ تاپ خواهیم بود. این مدل با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD ارائه شده که در نوع خود بی نظیر است. نمایشگر این لپ تاپ نیز که با چرخش 360 درجه ارائه شده و 13.3 اینچی بوده که از کیفیت تصویر و وضوح نمایش بالایی بهره می برد. پنل این لپ تاپ از نوع IPS بوده و از وضوح Full HD بهره برده است. به طور کلی این مدل یکی از برترین و حرفه ای ترین مدل ها در بین لپ تاپ های هیبریدی بوده و از یک قلم و بهترین عملکرد در بخش سخت افزاری بهره برده است.

محدوده قیمت           23  میلیون و 990 هزار تومان

Surface Book2-A

Surface Book2-A

لین لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت یکی از گرانقیمت ترین ها در این میان است و در عین حال از عملکردی پیشرفته بهره برده است. این لپ تاپ با یک پردازنده نسل هفتم اینتل از سری Core i5 ارائه شده و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD بوده است. این محصول بسیار ظریف و در عین حال قدرتمند بوده و نمایشگر 13 اینچی لمسی آن از عملکرد خوبی در زمینه وضوح تصویر بهره برده است. باید بگوییم که وضوح تصویر نمایشگر این لپ تاپ هیبریدی 2000×3000 پیکسل بوده و تصاویری واقعی و شفاف را به نمایش می گذارد. بر اساس بررسی ها می توان گفت که این لپ تاپ مایکروسافت یکی از بهترین ها در بین لپ تاپ های ویندوزی است که در دسته میان رده قرار می گیرد. این محصول از قابلیت های بسیار پیشرفته ای چون قلم بهره برده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اما باید بگوییم که این مدل از قیمت نسبتا بالایی نیز بهره برده است.

محدوده قیمت           21 میلیون و 999 هزار تومان

Spectre X360 13T  - B

Spectre X360 13T  – B

دومین مدل از برند HP در این بین مدل Spectre X360 13T AE000 – B است که جزو بهترین ها در بین لپ تاپ های هیبریدی بازار فعلی ایران است. این لپ تاپ با پردازنده Core i5 از اینتل ارائه شده و با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD بهترین و حرفه ای ترین عملکرد را در نوع خود ارائه خواهد کرد. مانیتور لمسی 13.3 اینچی این لپ تاپ با قابلیت چندین لمس همزمان ارائه شده و از نسبت تصویر 16:9 و یک قلم بهره برده است. در این مدل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، شاهد سخت افزاری قدرتمند نیز هستیم که نظر حرفه ای ها را به خود جلب خواهد کرد. عمر باتری این دستگاه تا 12 ساعت استفاده متوالی خواهد بود و یکی از بهترین گزینه ها به عنوان یک لپ تاپ هیبریدی است.

حدوده قیمت             15 میلیون و 990 هزار تومان

 Spin 5-SP513-51-76GL

 Spin 5-SP513-51-76GL

لپ تاپ هیبریدی نیمه حرفه ای ایسر نیز در این دسته بندی قرار گرفته که شاهد قابلیت های بسیار پیشرفته ای نیز در این مدل هستیم. در این میان می توان به پردانده Core i7 اینتل اشاره کرد که عملکردی بسیار قوی را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مدل از 4 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD بهره می برد و مانیتور 13.3 اینچی این لپ تاپ با پنل IPS و وضوح Full HD در اختیارتان قرار گرفته است. نمایشگر لمسی این مدل با قابلیت چرخش 360 درجه همراه بوده و امکان تبدیل شدن به یک تبلت پیشرفته را خواهد داشت. شارژدهی باتری این مدل تا 8 ساعت به طور متوالی خواهد بود و باید بگوییم که با وزنی سبک و طراحی بسیار باریک، از قابلیت حمل آسان بهره می برد. این لپ تاپ با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که ارائه کرده از قیمت مناسبی نیز بهره برده است.

محوده قیمت             12 میلیون و 190 هزار تومان

VivoBook Flip TP510UA-D

VivoBook Flip TP510UA-D

این لپ تاپ هیبریدی یکی از مدل های گرانقیمت این دسته از محصولات بوده که از پردازنده سری اینتل Core i5 مدل 8250U بهره برده است. این مدل با 12 گیگابایت حافظه رم  DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این مدل همچنین از پردازنده گرافیکی اینتل بهره برده و با یک نمایشگر لمسی 15.6 اینچی ارائه شده است. نرخ بازسازی تصویر در نمایشگر این لپ تاپ به 60 هرتز می رسد. این لپ تاپ هیبریدی ایسوس از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 42 وات ساعت بهره برده و میزان شارژدهی باتری آن پس از 5 ساعت شارژ کامل به 5 ساعت می رسد. این محصول با قابلیت چرخش 360 درجه ارائه شده و امکان تبدیل شدن به یک تبلت پر کاربرد را خواهد داشت. این لپ تاپ یکی از بهترین ها برای کارهای روزانه خواهد بود.

محدوده قیمت           11 میلیون و 17 هزار تومان

ایسر مدل Spin 1-SP111-31-P3TS

ایسر مدل Spin 1-SP111-31-P3TS

همانطور که اشاره کردیم ایسر از لپ تاپ های هیبریدی خوبی با کارایی بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده است. مدل Spin 1-SP111-31-P3TS هم یکی از مدل هایی است که که رضایت و نظر کاربران را به خود جلب کرده است. این مدل در واقع یک مدل نیمه حرفه ای و میان رده بوده که می توانید برای کارهای روزمره خود روی آن حساب کنید. این لپ تاپ از پردازنده اینتل سری Pentium مدل N4200 بهره برده و با 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. مانیتور لمسی 11.6 اینچی این لپ تاپ نیز قابلیت چندین لمس به طور همزمان را خواهد داشت و در این زمینه عملکرد خوبی را ارائه خواهد کرد. باتری این لپ تاپ تا 9 ساعت شارژدهی خواهد داشت و به طور کلی می توانید با یکبار شارژ کامل چندین ساعت از آن بهره ببرید.

محدوده قیمت           5 میلیون و 28 هزار تومان

 

ایسر مدل Spin 1-SP111-31-P3HF

این لپ تاپ هیبریدی ایسر یکی از مدل های بسیار زیبا و ظریف این دسته بندی بوده و در عین حال با عملکرد و کارایی بالا ارائه شده است. این مدل از پردازنده اینتل سری Pentium بهره برده و دارای 4 گیگابایت ظرفیت رم DDR3 است. در این مدل 500 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده و شاهد پردازنده گرافیکی اینتل مدل HD Graphics 505 در این لپ تاپ هستیم. نمایشگر لمسی این لپ تاپ در ابعاد 11.6 اینچی ارائه شده و کیفیت تصویر خوبی را به ارمغان آورده است. باتری این مدل از نوع لیتیوم یون بوده و با ظرفیت 3220 میلی آمپر ساعت ارائه شده است. این لپ تاپ نیز از طراحی با چرخش 360 درجه بهره برده و با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل خواهد بود. این لپ تاپ با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کارایی بالایی برخوردار بوده و یک انتخاب کاربردی برای تمامی کاربران است.

مدوده قیمت              4 میلیون و 871 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید