مقالات

ماژول های 32 گیگابایتی!!!

ماژول های 32 گیگابایتی

ماژول های 32 گیگابایتی در حال حاضر تنها توسط پلتفرم Intel در نسل نهم این شرکت پشتیبانی می شوند؛ از زمانی که در ماه های گذشته رم های 32 گیگابایتی توسط شرکت هایی مانند سامسونگ و جی اسکیل معرفی شد، دیگر شرکت ها به صورت سازماندهی شده، در حال معرفی کیت های 32 گیگابایتی هستند. اینک نوبت به طوفانی از جنس “کورسیر” رسیده است تا چندین کیت جدید خود را در تعداد بالا و با تنوع گسترده، معرفی نماید.

با پارس رایان همراه باشید

ماژول های 32 گیگابایتی

نسل جدید حافظه های 32 گیگابایتی این شرکت در مدل های VENGEANCE LPX و VENGEANCE RGB PRO تولید شده اند؛ 12 کیت متفاوت از حافظه های فوق با فرکانس و ظرفیت های متفاوت معرفی شده است. همچنین در بین آنها می توانید ماژول های VENGEANCE RGB PRO – TUF Gaming Edition را هم مشاهده نمایید. این حافظه ها در ائتلاف ایسوس TUF تولید شده و با مادربردهای این شرکت به صورت تضمین شده بهترین عملکرد را به نمایش خواهد گذاشت.

 

VENGEANCE RGB PRO

 

فرکانس رم های فوق از حداقل 2400 تا حداکثر 3200 مگاهرتز خواهد بود؛ مشخص است که کورسیر فرکانس را در حالت میانی نگاه داشته است تا قیمت را کنترل کرده و فروش را بالا ببرد. حداقل ظرفیت کیت ها 32 گیگابایت (تک ماژول) و حداکثر 256 گیگابایت (8 عدد ماژول 32 گیگابایتی) است. رم های VENGEANCE LPX دارای هیت سینک آلومینیومی با دو پوشش هستند؛ دیودهای LED RGB مورد استفاده در آنها با فناوری Sync در تمامی مادربردهای MSI، GIGABYTE، ASUS و ASRock سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید